Služby

Naši pracovníci jsou kromě přijetí objednávky připraveni poskytnout Vám tyto informace:

  • zkontrolují Vaše iniciály pro dodávku - adresu, IČO, DIČ, telefon, ordinační hodiny a pod.,
  • sdělí Vám termín dodání zboží a termín předpokládaného dodání zboží, které není momentálně na skladě,
  • obeznámí Vás s platebními podmínkami a se způsobem dodání zboží,
  • obeznámí Vás s pokrytím objednávky skladovými zásobami,
  • obeznámí Vás s datem expirace zboží, s délkou záruky, nebo životností zboží,
  • oznámí Vám cenu výrobků a hodnotu objednávky,
  • obeznámí Vás s aktuálními prodejními akcemi, případně s množstevními slevami,
  • obeznámí Vás s Vašimi závazky vůči naší společnosti,
  • rádi Vám poradí při nakupování zboží i s ohledem na použití a vlastnosti výrobků,
  • dohodnou s Vámi termín návštěvy našeho obchodního zástupce přímo u Vás za účelem prezentace výrobků, uzavření rámcové smlouvy, řešení reklamací apod.,
  • přijmou od Vás Vaše stížnosti a reklamace, které jsou okamžitě zaznamenávány a řešeny.